Friday, September 14, 2012

BILA JANGGUT SOTONG MENJADI OBOR2


Haaaa....lama dh tk update blog ni....berkurun rasanya....citer ni bukan nk citer pasal dh lama tk update tp nk citer lain hehehe....


Semlm buat menu simple je tuk makan malam....nasi lemak ngan sambal sotong rendam...then ada lar skit2 yg lain...nk dijadikan cerita...bila masing2 tgh khusyuk menundukkan kepala mengadap makanan...tk tahu lah sedap ke tidak tp kita tengok semua tekun je makan haha...tetiba ada satu suara yg menyuarakan permintaan yg membuatkan kepala yg tunduk makan tadi kembali ke posisi biasa... iaitu tegak...

Adlina : "Mama, nak sotong ngan obor-obor..."

Mama : "Hah!!! mana ada mama masak obor-obor...."
(dalam hati "macam mane nk masak, pegang pun tak pernah hehe..")

Dia pun ngan selamba je tunjuk ngan jari dia

Adlina : "Tuuu..." ke arah janggut sotong...

Mama : "OOooooooo...ni bukan obor-obor lah...ni janggut sotong..."

Dia pun tergelak...bukan dia je yg tergelak suma2 sekali tergelak...kecuali si Hannah...makan aje..tk kesah pe pun yg berlaku...

Adlina : "errmmmm mana kakak tahu..."

Sememangnya suka jgk makan janggut sotong...kalo beli sotong..mesti nak janggut dia jgk...hehe...gitulh citernya...------->>> the end...

gamba ni bukan aku masak tp amik kat atuk google hehe....

No comments:

Post a Comment

 

Popular Posts