Pages

Wednesday, January 22, 2014

PULAU PANGKOR 5

PART 5 : LOTS OF MEMORIES

Dengan ini tamatlah percutian kami ke Pulau Pangkor selama 3 hari 2 malam... sesiapa yang nak bercuti kat sini, saya sarankan memang ok kalo pegi selama 3 hari 2 mlm... pulau ni kecik je, pusing-pusing 2 ke 3 jam dah abes pusing... sesiapa yang nak berhoney moon pun ok sebab pulau ni memang cantik dan ada tempat-tempat yang romantik dan privacy... sebelum pergi bercuti baik kita survey dahulu, pilih & rancang sebaik baiknya... apa yang saya blh katakan jika diberi peluang untuk ke sini lagi saya akan memilih menginap di Puteri Bayu juga..tempat yang sangat sangat best, cantik dan sedikit privacy.. 

Pulau Pangkor sememangnya cantik..pantainya mmg cantik dan bersih jika tidak tercemar...kat sini saya snapkan pelbagai photo utk kenangan... Alhamdulillah saya berbangga dilahirkan di sini...
 I LOVE MALAYSIA
















 

Good bye Pangkor... 

 










On the way nak balik, lalu depan skolah lama big boss.. SEMESTI


TAMAT

PULAU PANGKOR THE SERIES :



Dah baca, jangan segan-segan....komen-komen lah skit.... 
bagi yang dah ambil gamba dari blog ini jgn lupa tag saya ye..
terima kasih ^_^


7 comments:

  1. Replies
    1. ikut tempat yg kita nk stay sis.. kalo chalet murah kurang lah skit budget..kalo nk yg privacy, mahal skit lah.. mcm sy pegi 2 famili.. chalet shj utk 2 buah dah 1k.. :)

      Delete
  2. Boleh saya tahu harga penginapan selama disitu berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh klik link ni sis http://www.puteribayu.com/wp-content/uploads/2010/03/Room-Tariff-2015.jpg

      Delete
  3. boleh bg harga chalet yg pling murah x

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sana bnyk chalet... blh google je.. mcm2 jenis.. kalo nk tempat ramai org senang cari pot makan kat teluk nipah best..kalo nk privacy, sy rekomen tempat yg sy g ni

      Delete

 

Popular Posts